SOOL

Mikä SOOL?

SOOL eli Suomen Opettajaksi Opiskelevien Liitto ry on kaikkien opettajaksi opiskelevien etuja valvova järjestö. Liiton tarkoituksena on edistää kasvatus- ja opetusalan ihmisten yhteistyötä opettajankoulutuksen kehittämiseksi.

Lastarit ry valvoo Oulun yliopiston varhaiskasvatuksen opiskelijoiden etuja ja pyrkii kehittämään koulutusta. SOOL ry taas toimii Lastarit ry:n ja muiden paikkakuntien ainejärjestöjen kattojärjestönä.

SOOL ry järjestää jäsenjärjestöilleen muun muassa erilaisia kursseja ja seminaareja, joihin myös Lastarit ry saa lähettää jäseniään.

Miksi SOOLin jäsenyys kannattaa?

SOOL ry:n jäsenenä hyödyt moninkertaisesti jäsenmaksuun nähden.

Jäsenetuihisi kuuluvat muun muassa

• Opetusalan lehdet (Opettaja, Opeopiskelija ja Lastentarha)
  • Turvan matka- ja tapaturmavakuutus
  • Mahdollisuus liittyä työttömyyskassaan opiskeluaikana
  • Maksuttomat webinaarit
  • Matkailu- ja majoitusetuja
  • Talvipäivät puoleen hintaan!

Katso muut jäsenedut tästä linkistä

Tärkeitä linkkejä

Liittymislomake⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ (liittyäksesi sinun tulee olla jäsenjärjestön, kuten Lastarit ry:n jäsen)

Omat tiedot -sivuilla voit tarkistaa ja päivittää omat jäsentietosi, tarkistaa jäsenmaksut, liittyä opiskeluaikana työttömyyskassaan ja liittyä valmistuttuasi OAJ:n jäseneksi