Edunvalvonta

Lastarit ry toimii jäsenistönsä äänenä ja linkkinä yliopiston ja opiskelijan välillä. Ainejärjestö ottaa kantaa mahdollisiin epäkohtiin ja valvoo, että jäsenistön opinnot ja vapaa-aika sujuvat heidän etujensa mukaisesti.

Lastarit ry yhteistyössä varhaiskasvatuksen henkilöstön kanssa esimerkiksi vuosittaisen palautetilaisuuden, jossa keskustellaan opiskelijoilta kerätyn palautekyselyn pohjalta opintoja ja koulutusohjelman kehittämistä koskevista asioista. Yhteisiin tilaisuuksiin ovat tervetulleita niin varhaiskasvatuksen opiskelijat kuin opettajatkin.

Lastarit ry noudattaa toiminnassaan kattokilta Kaski ry:n laatimia Turvallisen tilan periaatteita sekä Tasa-arvo- ja yhdenvertaisuussuunnitelmaa.

Turvahenkilöt

Turvahenkilö kuuntelee ja auttaa ratkaisemaan tilanteen sekä tarvittaessa auttaa ja ohjaa sinua eteenpäin.

Voit olla yhteydessä turvahenkilöihin luottamuksellisesti aina ja matalalla kynnyksellä, myös vaikka yliopiston käytävällä!

Lastarit ry:llä on omat turvahenkilöt. Voit kuitenkin myös olla yhteydessä kaikkiin hallituksen jäseniin.

Tapahtumien kuvauksista löydät kyseisen tapahtuman turvahenkilön.

Turvahenkilöiden yhteystiedot (2024)

Petra Kiiskinen